Tur jag har någon som muntrar upp

Träningen på Friskis gick inte så bra. Eller själva träningen gick galant men jag kände klart och tydligt att min skada inte var så bra som jag hoppades och trodde. Skit skit skit. Började nästan att gråta under passet då jag inte kunde göra vissa rörelser pga att det bara rann. Obehagligt. Fick panik också och kände att jag behövde psykolog, men nu mår jag bättre igen.
Tur att jag ska in till kirurgmottagningen om en vecka, hoppas det kan lösa sig snart. Vill så gärna komma igång med träningen.

Är så tacksam över mina fina vänner och min underbara sambo som hade köpt med sig Skilda världar vol 8 till mig. Det piggade upp en del.
Har precis ätit tillsammans med Tobias och haft en mysig pratstund. Så ska lägga mig i sängen strax och titta på min nya box.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0