Sjätte dagen hemma

Idag har det varit en blandad kompott av allt. Sovmorgon, skrikiga barn, motorcyklar som startas, lugn och ro, panik och oro, promenad 6,5 km med en nära vän, lagat mat två gånger och gjort försök till att natta barn. Ja just det, försökt! 


Mitt tålamod har väl aldrig varit det bästa, men nu visar det sig verkligen inte från sin bästa sida. Så läggningarna med barnen tar lite längre tid. 

Dock somnade Alice med Tobias ikväll, men vaknade igen 22.15 och ja, efter en timmes bilfärd med henne så är hon fortfarande vaken med oss. Vi ska såklart släcka och sova allihopa nu. 

Jag har även tagit steget idag att berätta för mina vänner på instagram och Facebook om min panikångest, inre stress och mentala krasch och har fått fin respons från många håll. 

En dag i taget! 
Med kärlek ❤️
/ AnnSo

Här är vår pigga tjej 00.10 i natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0