Det gör mig glad i det ledsna

I fredags på genrepet kom en kille jag spelar med fram till mig med ett paket. "Det är från min fru", sa han. Paketet var en ihopvikt mössa (till Anton) och en lapp sammansatt med paketsnöre. Jättefint!
 
Nyfikna Hellen som stod bredvid sa "Öppna nu på en gång!", haha. Och mössan var verkligen kanonfin och lappen peppade mig till tusen. Hon hade läst min blogg och tyckte att jag var modig och stark i allt det jobbiga jag är med om.
 
Den här lappen gjorde mig rörd långt inne i själen. Att få sådanna fina, peppande kommentarer av folk jag inte har kontakt med annars känns så himla roligt. Att folk verkligen bryr sig i lilla mig och hur jag mår, upplever och känner olika saker. Att folk stannar upp sina egna liv och tänker på någon annan. Jag är otroligt tacksam för allt fantastiskt stöd jag får av min omgivning och här på bloggen/facebook.
 
Än en gång tack till "frun" för detta underbara, lilla paket och dina stärkande ord. Tack!
 

Suddig bild, men mössan är så himla fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0