Äntligen fredag!

Eller egentligen känns alla dagar ganska lika när man är hemma för det mesta. Men idag händer något som jag längtat efter såååå länge och sist jag gjorde detta var för drygt ett år sen. Jag pratar såklart om att stå på Norra Stå och se Leksand ta hem ännu en seger ikväll.
 
Helt galet vad man kan längta efter att få se en hockeymatch, jag är helt lyrisk. Som ett barn på julafton.
 
Att det är fint väder ute (snö+sol=underbart) och att jag har sprillans nya vinterdäck på bilen gör inte dagen sämre - tvärtom.
 
Nu ska vi skjutsa Tobias till jobbet och sen åka till Antons mormor och morfar på lunch och senare kyrkogården innan Carin kommer hit för kvällens bravader.
 
Ha en mycket fin fredag allesammans!
 
Lille 22 augusti. Han är liiiiite större nu. Plutten är nu ca 3,5 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0