Trots en del smärta emellanåt, så är jag så himla lycklig!

Hade konsert ikväll ute på Rommehed, vilket gick kanonbra. Detta blev min sista konsert (förutom fiol på midsommar) innan Lille kommer ut.

I flera veckor har jag varit sugen på att bygga ihop spjälsängen, men det har fått väntat då jag känt att det inte varit nödvändigt och en aning tidigt.
Men idag, till min stora glädje, hade Tobias byggt ihop den medan jag var på konserten. Åh, blev så himla glad. Så har pysslat lite med att bädda och göra fint.
Nu saknas bara bebisen <3

Det får ta den tid det tar innan den lille kommer ut, nu har hon/han i alla fall en färdig och väldigt fin säng att slumra i.

Lycka! <3


Kommentarer
Postat av: Tant Jessica

Va sött :) jätte fin blev det!

2012-06-13 @ 07:06:59
Postat av: Sara

Vad fint det blev :) Inte långt kvar nu!

2012-06-13 @ 12:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0