Det lockar, men det kommer bli det bästa här hemma

Nu har jag käkat en lång och härlig frukost och trots solen ute kan jag inte låta bli att längta utomlands. I september är det 2 år sen jag var utomlands sist, då var jag i Turkiet en vecka med min barndomskompis, hennes föräldrar och en tjej till. Jag som brukade åka utanför Sverige minst en gång per år. Åh, tänk att få ligga vid en pool i solen och njuta av en god glass eller svalka sig i havet. Oh, jaa!

Trots en stor längtan efter utlandet, att få prata engelska, solen, badet, glassen och maten så kan jag inte låta bli att känna den största glädjen genom att få vara kvar här i Sverige denna sommar och få uppleva det största i våra liv hittills - vårt barns födelse och utveckling. Ingen utlandsresa i världen kan just nu konkurrera ut känslan att bara få vara hemma. Tanken på vad som komma skall gör mig LYCKLIG TILL MAX.
Sen kan man ju inte låta bli att drömma ibland, hihi.

Det första är en bild jag hämtade från Apollo. Det är på St George Bay, St Julians, Malta. Tänk så många gånger jag låg där under mina månader i det landet. Underbart.
Det andra är, ja ni ser själva. Den största kommande lyckan vi kan föreställa oss. Älskade barn i magen.


Kommentarer
Postat av: Tant Jessica

Mys mys mys :) nu får hen allt komma ut! Hoppas dina fötter mår lite bättre nu oxå... <3

2012-07-02 @ 23:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0