Kära bloggen, jag har saknat dig!

Hallå hallå!
Det har slagit mig många gånger de senaste månaderna att jag vill skriva, vad jag ska skriva om och exakt hur jag ska skriva. Det går några minuter, jag gör något annat och det inte blir av.
Senast jag bloggade var i november och det har hänt en del sen sist, både med mig och tiden. Jul och nyår passerade med stormfart och snart är vi till och med inne i Februari.
Jag jobbar en del ibland och är ledig en del. Det varierar. Men nu är jag ledig mest, vilket är skönt. Jobbade en monstervecka med 51 arbetstimmar v.2 och hade ett dygn plus ledsagningstid förra veckan.
Den här veckan känns så välplanerad. Imorgon ska jag till min vän Anna B på Tupperware-party, på torsdag har jag tvättid, ska klippa mig och troligen kommer min vän Sara och hälsar på en sväng på dagen och på fredag ska jag hjälpa min bror och hans sambo att ställa i ordning inför deras bröllopsfest på lördag. Ja, lördag = bröllop.
Jo, vars. Det rullar på.
Har precis ätit glass med kolasås medan Tobias och hans vänner spelar tv-spel.
Snart är det dags att krypa till kojs. Godnatt!
Eftersom jag är expert på att förlägga saker, så får ni mobilbilder då kamerasladden inte är där jag tycker att den borde vara.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Två av mina favvopojkar på samma plats <3 Vad exakt är det Tobbis har under munnen? är det matrester eller har misuppfattat det där med Hitler mustaschen? ;)

PUSS!

2012-01-25 @ 08:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0