5 år och 8 månader

Jag blir helt facinerad när jag tänker på hur länge jag och Tobias har varit tillsammans nu. 5 år och 8 månader, på måndag. Tiden går så himla fort, eller nej - den flyger förbi innan man hinner blinka, så fort går den.

I december 2006 blev det vi, på jullovet i andra året på Haga och när vi tog studenten, 1,5 år senare, kändes det som att vi varit ett par länge, länge.

Men nu då!? Fyra år efter studenten och vi är fortfarande ett par. Helt fantastiskt, att det verkligen finns sån kärlek. Det kan hålla i sig, även om man träffas som 17åringar.

När Tobias fyllde 22 i november gjorde jag en bok med massa kort i till honom. Bilder över våra då 5 år tillsammans. Vi får fylla på lite bilder på Lille så småningom.

Efter att ha gått på Haga, jag bodde på Malta i tre månader, jobbat lite hemma här (och borta), bott två vintersäsonger i Idre, flyttat till lägenheten här i stan och väntat barn så står vi här idag, augusti 2012, med en underbar lägenhet och en fantastisk liten son på 6 veckor och 5 dagar.

Tänkte bjuda lite på några bilder från albumet jag gjorde till min andra hälft.


Bilden till v: Sitter på ett stort fält vid Barkargärdet.
Bilden till h: Sitter vid slottet i Stockholm efter vi varit på studiebesök med klassen på Arlanda.


Bilden tagen i mars/april 2009


Dessa bilder är tagna samtisigt som ovan.


Studenten, 5 juni 2008.


En kväll ute i Paceville, när Tobias hälsade på mig på Malta.


Semester i Turkiet, Alanya, maj 2010.


Bilden till v: En av våra alla dagar på snowboard i backarna på Idre Fjäll.
Bilden till h: På promenad på fjället då mina föräldrar hälsade på, därav hunden.

Kommentarer
Postat av: Tant J

Va gulligt album :) ni e så fina ts!

2012-08-24 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0