The surprise :)

I flera veckor har vårt nya vitrinskåp legat först i garaget hos mina föräldrar och sen i kartonger på golvet i vardagsrummet.

Tobias har jobbat så mycket de senaste veckorna och jag har inte haft ork att ta tag i det själv. Men idag fick jag hjälp av min kära vän Anna B, som också har ett likadant skåp. Så det var verkligen jättebra att hon kunde ställa upp några timmar och hjälpa mig. Tack, bästa du.

Det roliga är att Tobias inte vet att jag har satt ihop det. Han har precis slutat jobbet, så han är hemma om en stund.

Nu ringde han, så ska cykla och möta honom. Hoppas han blir glad över vårt kämpande.


Precis innan vi satt igång. Allt var bara olika delar och skruvar.


Taadaaaam.... inte riktigt klart. Ska fixa dörrarna lite och lägga in hyllorna, sen så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0