Min bästa lördag

God kväll!!
Har precis satt på mig pyjamas efter att kommit hem.

Idag har jag bara gjort roliga saker tillsammans med min älskade T och bästa vänner Anna B och Jenny.

Började dagen med sovmorgon följt av Kupolen och besök hos Tobias föräldrar.
Vi mötte upp A och J vid bion och såg filmen "Jag saknar dig". En mycket bra, men väldigt känslosam film. Se den om ni vill få ut något av ert biobesök.
Efter att vi snyftat lite till filmen gick vi vidare till Coco Thai och käkade mycket god mat. Anna tackade för sig och drog sig hemåt medan jag, Tobias och Jenny gick vidare till den nya baren "Lips". Jag, som var nykter, höll mig till de smarriga alkoholfria drinkarna och de andra tog varsin öl/cider, drink eller shot. Satt där en stund och hade väldigt trevligt. Men när småbarnen precis börjat sin kväll, tog vi vårt pick och pack och kände oss mer än nöjda med kvällen.

Så nu är jag och Tobias i lägenheten och hans vänner är påväg hit, för min del blir det att läsa lite i boken.

Imorgon ska jag jobba lite igen. Nya tag, ny brukare. Ska bli kul.

Efter en fin dag och med ett léende på läpparna går jag och lägger mig nöjd och belåten. Godnatt.


Jag och Tobias på restaurangen.


Jag och T delade på denna. Om vi är mätta? Svaret är: JA!


Jag och bästa Jenny Banan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0