Onsdag, igen!

God middag (eller god morgon i min värld. Skäms!)

Har precis ätit lite youghurt och macka med kräftost på och ska väl försöka ta tag i och göra något nyttigt och vettigt.

Får se vad dagen bjuder på. Ska i alla fall träna på Friskis med Anna B i eftermiddag. Det ska bli kul, dels att träna och sen att få va med Anna lite.

Lite tråkigt är det ju att vara hemma på dagarna så nu längtar jag till vecka 24 då jag får börja jobba. Wiiie. Ska bli skoj att äntligen jobba igen. Är jag den enda som vill jobba? Haha.

Ha en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: sara

Jag förstår att du vill jobba :) det är tråkigt att vara hemma hela dagarna och inte ha något för sig. det är svårt att hitta motivation till att gå upp eller vad som.. Hoppas du kommer trivas bra =)

2011-05-18 @ 15:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0