Härlig fredag

Hej på er!

Det är lite mysko när jag bloggar från mobilen. Jag kan skriva en rubrik och lägga upp foton, men jag kan inte skriva i den stora rutan som jag skriver i nu. Hmm. Ska försöka lösa det. Därför det bara blir en rubrik och bild ibland, så som inlägget före.

Idag har vi varit på kupolen, stan, hemma hos Tobias och tränat lite i en "park". Vi köpte en basketboll idag som vi tog med oss och körde lite basket/kondition. Träffade även två killar som vi lirade med. Det var kul, trots att jag är sämst på basket. Haha.

Det har varit en bra fredag, inte allra minst då Tobias äntligen fått jobb. Wiiiiie. Så himla skönt för både honom och mig. Förhoppningsvis får vi jobba i höst också och då kan vi äntligen flytta ihop på riktigt.

Ha en bra fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0