V. 10 avslutad

Hej på er och god eftermiddag!
Ännu en vecka har gått här uppe i Idre och det har hänt en del saker denna vecka, både roliga och tråkiga.

Innan jag börjar skriva mer så kan jag klargöra vad som menades med inlägget före. I fredags fick vi reda på vilka som får sluta tidigare på företaget p.g.a. dåligt bokat de kommande veckorna. Jag får dock vara kvar, jätteroligt och skönt.

Måndag: Hade en ledig latdag med tvättande på kvällen.
Tisdag: Jag och Tobias tog en dagstur till Sälen. Åt Mc'Donlads, kollade i affärer, bowlade, åkte LITE snowboard, fikade och hade en underbar dag. Kvällen ägnades på ett litet mat-möte och lite käk + promenad hos min vän Elin.
Onsdag: Jobbade på Hyran och en trevlig personalfest på kvällen med tre rätters middag.
Torsdag: Jobbade, handlade och städade järnet.
Fredag: Fick reda på vilka som blivit varslade och fick besök av mina älskade vänner Jenny och Malin.
Lördag: Hade en TOPPENDAG i backen med after-ski som avslutning. Bakade pizza, sjöng Lips, spelade spel och gick ut på Kiken och lyssnade på bra musik.
Söndag: Malin och Jenny åkte hem vi 12-tiden, hälsade på Elin för att även säga hejdå till henne som ska åka hem till Smögen idag och i slutet av månaden vidare till Spanien.

Typ så har min v.10 sett ut. Sammanfattning: BRA!

Tisdags...


Onsdags, personalfest...








Lördag, med allt vad det innebar....















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0