Sälen

Hej på er och god kväll!
Idag gjorde vi en liten minisemester till Sälen och tänkte åka bräda. Resan dit gick bra och vi köpte liftkort, men det vi inte visste (eller tänkte på) var att det blåste väldigt mycket, över 20m/s. Vi gjorde 2 åk, sen gav vi upp. Tråkigt, men sant.
Käkade gott i alla fall på Mc'Donalds och sen var vi och bowlade.
Åkte ner till byn, gick på systemet, fikade, kollade i affärer och åkte hem. Blev en lyckad dag tillsammans i alla fall. Skönt att komma bort lite från turisterna här och se andra turister på en annan skidort, haha.

Ikväll har jag varit på "mat-möte" inför vår personalfest imorgon och efter det tog jag en promenix med Elin och Spike (hunden).

Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar jobba imorgon. Puss och godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0