Åh jobba på....

Oj oj vilken lång dag jag har haft. Igår hade vi personalfest så jag kom inte hem fören 00.30, vilket inte är så jättesent men ändå.. Idag började jag med möte klockan 7.00 uppe på fjället där VDn höll tal och information.
Sen har jag jobbat fram till 18, handlat, åkt till Elin en snabbis med hennes vantar, pratat i telefon med mamma, Daniel, Tobias och Jenny, sett "Sveriges värsta bilförare", ätit soppa med ostmacka och till sist STÄDAT!!! Åh, herregud, säger jag bara. Hur hinner jag med? Klockan är dock snart midnatt och allt är långt ifrån klart men det går lätt att fixa imorgon innan jobbet.
Mina vänner Jenny och Malin kommer ju upp imorgon + Tobias, som varit hemma några dagar.

Haha, lyssnar på låten "Mår illa" av Magnus Uggla, vilken jag älskar, men det var inte det jag ville komma till utan jag kom på att jag mått illa typ hela dagen. Ganska passande till låten.

Nej, nu ska jag gå och sova så får jag ta duschen och disken imorgon bitti. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0