Kort-dag

Tjohoo alla glada läsare!

Slutade lite tidigare idag, skönt och ska nu cykla till min systers jobb med några halsband.

Har ni märkt de tidigare, tidsinställda, inläggen som ploppat upp här idag? Gjorde 3 stycken igår innan jag la mig, men ett har inte kommit upp än utan jag tror att det kommer runt 16-tiden.

Har en ny, rosa kofta som jag köpte häromdagen på Cubus. Jätteskön och mysig. Är dock lite tjock för den, men ääh.

Ska nog träffa Tobias en sväng på eftermiddagen när han slutar klockan 16. Eftersom jag åker till Stockholm imorgon kväll och han jobbar hela dagen imorgon så hinner vi inte ses mer än några timmar nu innan jag ska ha genrep med Hemvärnet. Så kan det vara, men det blir nog fint ändå.

Ha det så bra! Tveksamt om det kommer fler inlägg (förutom det inställda) idag. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0