Hemma från jobbet..

Hallå hallå i stugorna små!

Har just kommit hem från jobbet plus att jag varit till kommunhuset och pratat med en man om lite mer jobb under sommaren. Underbart!

Det första jag gjorde imorse när jag kom till jobbet var att ta upp mobilen, logga in på mailen och ja, där fanns det. Mailet där det stod att vi blivit erbjudna en lägenhet till nu (ni som har facebook kanske redan sett det). Jag blev jätteglad över att vi är erbjudna en till lägenhet men efter att jag ringt och prata med han som bor där nu, och tyvärr inte kunde ta emot oss för visning nästa vecka, känns det inte så aktuellt att ta just den lägenheten.
Så nu är det bara att leta vidare eller överväga om vi tar den fina, men dyra längeheten vi tittade på igår.

Nu ska jag hoppa i skorna och åka till min vän Daniel. Var ett tag sen vi träffades nu och ikväll ska jag hem till Tobias. Måste passa på att ses de få tider som passar båda.

Ha en fin fortsatt torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0