Fixa hit och fixa dit

God morgon, middag!

Har varit vaken ett tag nu och ätit lite youghurt, kikat om de kommit in fler lägenheter (som jag nu förtiden gör väldigt ofta, speciellt det första jag gör när jag slår på datorn), gjort en bostadsansökan hos ett till hyresbolag och nu ska jag fixa till min notsnurra så jag får plats med (OCH HAR) alla noter när vi är i Stockholm.

Ikväll åker vi till Stockholm på 4 dagars-högvakt/vaktavlösning. Ska bli mycket roligt, dock lite tråkigt att åka ifrån Dalarna på Midsommar. Jag menar, folkdräkt, folkdans och fiol! Inte uniform och klarinett. Men men, man ska inte klaga. Jag ser fram emot Midsommarafton mycket i alla fall då vi ska gå på.... håll i er... TADAAAAM.... SKANSEN!!! Kul va?

Nej, som sagt. Nu ska jag fixa iordning noterna. Ha en fin (men mulen) onsdag!
Ps. Har ni eller vet ni någon lägenhet som är ledig eller har någon över, kontakta mig. Tack! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0