Tisdag 12 juli 2011

Hej hej!

Nästan en vecka sen jag uppdaterade nu. Det börjar bli en ful ovana att alltid be om ursäkt här när jag inte skrivit på länge, men jag skäms så mycket och får dåligt samvete när jag aldrig skriver. Jag har alltid bloggen i åtanke, men jag slår så sällan på datorn nu för tiden.

Jag har börjat insett att detta kommer bli en sommar med mina vänner, vilket känns så himla roligt. Självklart träffas jag och Tobias också, men inte alls lika mycket som vi brukade då vi båda jobbar oerhört mycket.

Det skulle vara kul att resa iväg ett tag i sommar, men den enda semester jag kommer få utanför Borlänge är med Hemvärnets musikkår. Vi var ju i Stockholm över Midsommar och v.33 ska vi till Ystad och spela på typ "VM" i figurativ marsch.
Annars har jag inget större inplanerat under sommaren. Jobbar dock hela juli och är ledig en vecka i augusti innan repen inför Ystad börjar.

Jo, jag ska på bröllop nästa helg. Ska bli mycket roligt!

Oj, va mycket jag skriver men har så mycket att ta igen och berätta för er. Jag vill skriva av mig och ni har säkert tröttnat för länge sen. Haha.

Jag har måånga bilder att visa, så gör nog iordning några inlägg som kommer ploppa upp under dagen med flera bilder från mina senaste veckor(!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0