Bästa The Ark

Efter att jag såg The Ark på P&L förra året, blev jag helt frälst av det fantastiska bandet och när det stod klart i vintras att de skulle besöka festivalen i år igen kände jag att jag bara måste se dem. Och det var ju faktiskt en av de sista gångerna de spelade innan de ska lägga av.
Så fyra dagar innan The Ark skulle gå upp på scenen i Borlänge bestämde jag mig och köpte en biljett. Och det är absolut inget jag ångrar, tvärtom. Jag hade en helt underbar dag/kväll tillsammans med min vän Sara, mina hv-pojkar och Hellen. Och att Dalasymfoniettan var med på scenen gjorde det inte sämre. Ååååh, så bra.

Förra söndagen när jag och Tobias var i Falun köpte jag The Arks cd som nu går i bilen för fullt.

Tänkte lägga upp några bilder från konserten, om jag fick några bra. Har även någon video också.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0