Bästa Hellen <3

Haha, jag har världens sötaste bandgeek-kompis.
Idag när Tobias jobbade så kom hans kollega och sa "Tobias, du har en hälsning..." Tobias fattade ingenting, men fick se meddelandet, skrivet med bläck, på en ostkartong - "Hej Tobias! Hoppas ni har det bra i Idre. Hälsa AnnSo /H"
Hahaha! Kan inte annat än att le.
Mina underbara vän Hellen, som jobbar på ICA-lagret i Borlänge, har skickat den hälsningen med en ICA-bil upp till Idre.
Sånt här gör en så glad. Min kära bandgeek. Jag och Hellen har spelat tillsammans i alla orkestrar sen vi var typ 9 år. Här nedan kan ni se oss två i Italien och vår premiär tillsammans i Borlänge Hemvärns musikkår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0