Spelar fiol :)

Här kommer video när jag övar på "Tryggare kan ingen vara" som jag ska spela på dopet tillsamamns med mitt kusinbarn Saga.

Här spelar jag "Gabriellas sång" som jag ska spela klarinett till på lördag då mina tre kusinbarn kommer att sjunga till. 
Har ju tyvär inte min klarinett här uppe, så jag måste öva på något instrument och därför spelar jag fiol. Det är en del felspelningar i videon, men det är väl förståeligt? Varför jag börjar den så högt på fiolen är att jag inte kan ta alla toner om jag börjar lägre ner. Därför versen och refrängen ligger på samma "tonhöjd". Aja, nog om detta. Kom ihåg att det är en av alla mina övningar ni tittar på. Och på ett rep är inget perfekt. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0