Hur i h-vete lyckas man?!

Hahaha, man kan inte annat än att skratta fast jag skulle vilja gråta.
Som ni förstått så har jag ju för en gång skull städat. Ja, faktikst. Det har gått galant, tills jag fick för mig att damsuga.
När jag damsög i köket råkade jag slå till elementet med "skaftet" och PANG sa det så hade hela element-skiten låtsnat! Nu ligger det och lutar mot köksbordet. Jag har i alla fall stängt av det så att det inte börjar brinna.

Jag säger bara; KLANT-ANNSO!

Och jaaaa. När jag skulle bädda rent i sängarna så upptäckte jag såklart att vi bara hade ETT rent underlakan. Suck. Så jag har profioriskt lagt i ett påslakan som underlakan och bett Tobias om att köpa med sig ett lakan från ICA. Haha.

Nej, nu måste jag laga mat till Tobias som kommer hem strax. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0