Heldag på fjället :)

Hej på er!
Idag har vi haft en heldag på fjället. Eller åkte upp strax innan 12, men ändå.
Åkte bräda till klockan var strax innan 14, åt lite mat och sen badade vi och bubblade. Mys.

Nu sitter jag och sjunger lips. Låter väl skapligt i alla fall. Haha.
Ni vet låten med Spice Girls "Wannabe"? Jag sjöng den nyss och satt VARENDA ton. Och den är ganska svår. Det säger ganska mycket om mig hur mycket jag älskade Spice Girls när jag var mindre och lyssnat även på dem på äldre dar. Haha, borde jag skämmas?

Tänkte spela in någon låt när jag sjunger snart och lägga ut så ni får ta del av min hemska sång. Haha.

Några bilder från idag:


Mulet, som vanligt.






Solen tittade fram på Burusjön, men inte till oss på Idre Fjäll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0