Aj, aj, aj!

Jag är så glad över att jag har börjat tränat igen (gym i måndags och skidor idag) men något jag inte gillar är träningsvärken. Gör ju sååååå ont. Redan efter dansen med Elin i fredags fick jag ont (vi körde linedance när man gick ner på huk säkert 15 gånger), men nu börjar värken i benen försvinna. Dock har jag fått sån otrolig träningsvärk i magen efter mitt pass på gymmet + att jag åkte skidor idag så jag kan varken skratta eller hosta.

Så klart så börjar Tobias prata om något roligt, när jag RAMLADE ÖVER vår idrottslärare på gymnasiet. Det är nog ett av det pinsammaste jag gjort och jag inser bara att jag är världens klumpigaste ju mer jag tänker på det. Haha.

Har precis ätit quorn/fläsk-filé och pommes. Mycket gott! Nu väntar mer avsnitt av OTH.
Imorgon blir det backen. Wiiiie!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0