Helgen v. 7

God kväll!
Har haft en underbar ledig helg tillsammans med Tobias. Igår bara latade vi och tittade på Melodifestivalen (lite på slutet) och jag tittade på QX Gaygala (mycket bra!) och Solsidan medan Tobias tittade på film.

Idag har vi åkt bräda. Latat. Köpt pizza och tittat på OTH. Nu väntar en tv-söndag. Först Solsidan, sen Time out och till sista Wallander - Tjuven.

Här kommer några bilder från helgen:








Bild på halsbandet jag gav Tobias i Alla hjärtans dags present. Två brickor, på den ena står det 27/12-06 och den andra kärlek.

 


Tog en paus i åkandet och gick in på mitt älskade Syd (mitt jobb) och pratade lite med min chef och drack varm choklad. Mums.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0