Bästa pojkvännen <3

Till slut tog jag tummen ur och gjorde klart både CV och personligt brev. Jag städade också lite och kollade lite recept som vi kan laga till under veckan.
Åkte upp till fjället och hämtade Tobias och passade på att handla.
På vägen hem säger Tobias "Kan vi inte åka förbi Konsum? Jag vill köpa en tidning..." Jag säger "Ja, okej. Klart vi kan."
Det tog ett tag innan han kom ut men tänkte inte så mycket på det.
När vi kom hem tog han upp en bukett rosor ur påsen och sa "Till dig". Ååh, jag blev så glad. De var så fina. Rosa rosor. Det är som skapt för mig, haha.
Till min fasa upptäckte jag att vi inte ägde en enda vas. Till och med vår tillbringare gick sönder förra veckan, så nej - ingen vas.
Tittade på klockan 19.50, sprang till ytterdörren, hoppade i skorna, sprang till bilen, åkte till Konsum, köpte en vas och åkte hem. Det blev mycket fint till slut i alla fall. Hihi.

Nu tittar Tobias på fotboll, jag har nyss diskat och sitter nu och njuter av en semla Tobias köpte på fjället innan vi åkte hem.

Ska snart gå och lägga mig för att orka med tre dagar på Hyran. Det har varit kul idag att göra några inlägg, hoppas ni också tycker det. Jag älskar min blogg, så är det bara.

Godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0