Alla hjärtans gårdag

Hej på er!
Idag är jag äntligen ledig efter att ha jobbat lördag-måndag. Varit mycket nu uppe på fjället när sportloven dragit igång. Så nu blir det trångt i lifkörerna om vi skulle få för oss att ut och åka.

Igår var det ju (som ni flesta vet) Alla hjärtans dag och jag hoppas att er dag var bra. Min blev helt fantastisk. Både mysig och rolig tillsammans med Tobias.

Vi hade bokat bord på "Farfars hörna" uppe på fjället till klockan 19 och satt där och pratade och åt gott till 21.30. Då gick vi till Sporthallen och spelade "airhockey" och kastade basketbollar. Haha, mycket roligt. Sen tog vi en sväng upp på "Utsikten" och jag drack två goda, alkoholfria drinkar (godare med drinkar än vanlig, tråkig läsk) sen åkte vi hem och tittade på One Tree Hill och myste i soffan innan det blev allt för sent och dags att lägga sig och sova.

Tog inte så många kort, men ett par blev det :)


Lockat hår, rosett i håret och min nyårsklänning fick stå för outfiten igår :)


Tobias på Farfars.


Jag på Farfars. Har tyvär "tappat bort" min svarta bolero, så det blev en mörkgrön, öppen tröja till men det blev ju helt okej :)


En snäll, dansk tjej i bordet bredvid tog kort på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0