Måndag 1augusti 2011

Hej och hallå!

Visst är det härligt väder ute? Jag sitter ute på alltanen och har nyss ätit en chokladmuffin som vi bakade igår. Mums.

Har nu jobbat klart för i sommar, känns både skönt och tråkigt. Så, är det någon med ett jobb över i bakfickan så är det bara att höra av sig. Om jag inte hittar något jobb till slutet av månaden så har jag en plan B. Den är att fly landet och aldrig mer se Sverige igen. Haha. Nej, så drastiska ska vi inte bli. Men vad plan B är vill jag inte gå ut med än innan jag bestämt mig.

Nu ska jag njuta vidare av sommaren, solen och ta vara på augusti. Shiiiit! Augusti?! Oj, oj.. Vart tog både maj, juni och juli vägen? Det går så himla fort alltihopa. Snart fyller jag år!!! Wiiiie! Eller? Det är väl 29 november snart?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0