När jag väl skulle ta tag i det..

Åh, jag säger bara "attans".
När jag väl bestämt mig för att ut och springa började det snöregna och nu TOKSNÖAR det ute. Vräker ner, gör det. Inte schysst. Våren var ju liksom här. Öh, jaa det var den. Till och med i Idre. Men det är så varmt ute så jag hoppas på min Gud att den inte kan ligga kvar.

Så... Jag får väl titta på lite "O.C" eller så. Och jo, jag ska beställa lite kläder från Ellos också. Fint med lite nytt i garderoben till våren.

Och jaa, jag kanske har ett jobb på gång också. Skrev ju att jag fått tips av en gammal vän där de behövde folk och, tro det eller ej, så ringde jag chefen och ska återkomma till honom imorgon. Kan bli bra. Inte så GLAMMIGT jobb, men ääh. Vad gör det?

Såhär ser det ut utanför vårt köksfönster just nu:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0