Mina planer ändras var 10e minut...

Har ni någon gång velat göra något, men innan ni tagit tag i det ändrat er till något annat?
I så fall - välkommen till min värld.
Jag kommer på saker att göra hela tiden och det är alltid olika saker. Ibland är det plugga till olika yrken, ut och resa (backpacka), få jobb i Sverige och bilda familj, arbeta utomlands. Jag menar, det håller väl inte?!
Åh, jag blir så trött på mig själv men nu har jag i alla fall sökt skola till hösten, får se om jag känner för att plugga till hösten om jag kommer in.

Igår kom Tobias äntligen upp hit igen och nu har jag beslutsångest om vi ska åka (flytta) hem tidigare eller inte. Jag känner inte alls för att vara här längre. Jag vill hem till mamma, pappa, hunden och mina kompisar. Så det så. 

 Ha en fin fredag. Jag ska spendera dagen tillsammans med Tobias.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0