Skitbra helg

God kväll, snart godnatt!
Min helg har varit jätte trevlig och jag har haft väldigt roligt.

Igår var vi hos Jonas i Gagnef på inflyttnings/födelsedags-fest. Mycket trevligt. Jag drog med resten ner på stan en pytteliten sväng, men kände att jag var tvungen att åka hem eftersom jag skulle upp tidigt idag.

8.30 ringde klockan imorse och 10.30 åkte jag, mamma och pappa (och hunden) till Malung där jag hade klarinettlektion. Det gick jättebra och det känns asbra att spela med min nya lärare.

Vi kom hem vid 17, då la jag mig i soffan och kollade på OTH säsong 3 innan jag åkte på spelning och sen avslutade kvällen med bio tillsammans med min älskling. Mys.

Filmen vi såg ikväll var "Grown up". Riktigt bra och rolig film. Rekomenderas starkt.

Nu ska jag strax springa ner och slumra en stund för att möta en ny vecka imorgon.

Godnatt!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0