Rösta, på vem?

God middag på er!
Jag hade en sån där "snooza-morgon" igen, trist nog. Jag blir så arg på mig själv att jag inte tar mig upp. Men men, nu är jag uppe i alla fall och sitter och äter yoghurt.

Om 6 dagar är det ju riksdagsval i Sverige, men jag är inte hemma då, så måste gå och rösta i förtid. Nu kommer frågan - på vilka? För min del står det mellan två partier, men har inte kommit underfund med vilket av dem jag ska rösta på. Jag får helt enkelt läsa på lite extra.

Idag ska jag öva mycket klarinett och söka jobb. Ja, ungefär det. Ska nog ta en älvpromenad med Tobias också på eftermiddagen.

Ha en bra måndag!
/AnnSo


På onsdag ska jag och denna filur till Leksand och titta när de spöar Mora! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0