Lonely, I'm miss lonely

God kväll!
Nu har jag kommit hem efter dansträning och ätit både sallad, paj och spelat klarinett.

När jag åkte hem från dansen i bilen så slog det mig att nästan alla som jag umgåtts med har flyttat. Ja, det är bara jag som bor kvar här. Haha.

Tur att Jenny är ganska nära i alla fall, men jag saknar svägerskan Karolina så jag har någon att gå ut och dansa med. Haha.

Det är så typiskt att när folk bor nära en så tar man dem för givet, hörs sällan men man vet att de finns nära. Men när man vet att de flyttat så får man ju nästan panik. Haha.

Tänkte lägga in bilder på mina saknade vänner :)
/AnnSo


Jag och Karolina under P&L.


Jenny, men hon bor bara ett stenkast bort i Falun.


Jenny och Malin :) (Malin har dock aldrig bott i Borlänge, men bilden var fin så den får vara med ändå)

Min danskompis Malin :) (här sitter hon och busar med en 3 årig pojke)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0