Svart?!?!

Oh my God! Jag fick panik efter att jag färgat håret och det såg verkligen svart ut. Jag sa till Jenny dirket efter "åh, nej! Jag ser ut som en häxa eller ett emo." Haha, men efter att ha speglat mig lite så har jag insett att det inte är dirket svart, men inte långt ifrån.

Men när jag berättade för Tobias att jag hade varit så ledsen för att det såg svart ut, sa han "Jaha, är det inte svart?"
Haha, neeeeej! Det är inte svart. Det bevisade i alla fall på att det ser väääldigt svart ut.

Nu ska vi åka och köpa chips och dip på vägen till järnvägsstationen där vi ska hämta Kim som kommer hem en sväng från Uppsala.

Hörs kanske senare eller imorgon!
/AnnSo


Nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0