Söka-jobb-dag!

God förmiddag!
Yes, jag är vaken. Har både klätt mig, ätit frukost och tagit nya kort till mitt personliga brev. Det verkar ju vara petigt med korten att man ska helst skicka in kort på hur man kommer se ut imorgon. Aja, nu har jag i alla fall tagit kort med glasögonen, annars hade det väl blivit ett fasans liv om jag kommer till AF med glasögon och inte har det på bilden. Aj, aj!

Nu ska jag söka jobb. Jag måste ju komma igång med detta nu innan jag ska träffa coachen på tisddag. Oh, jaaa! På söndag har jag en konsert i Malung också. Måste övas på. Huh.

Ha en bra fredag!


Med min nya, blåa tröja. Visar hela senare, den är lång. Som en klänning.

Kommentarer
Postat av: M-L

Måste bara säga att du blev jättefin i håret, passar dig perfekt =) / Mari-louise

2010-10-22 @ 17:52:10
URL: http://alven88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0