Onsdag 27 oktober

Halloj!
Är nu hemma efter att ha varit med Gunilla ett tag. Det regnade ute, så det blev tyvär ingen frisk promenad men vi gjorde så gott vi kunde då vi promenerade inomhus. Yes, Kupolen blev det och trött i benen blev vi (i alla fall jag), hurtbullen (Gunilla) klarade sig nog. Haha.

När jag kom hem vid 17-tiden slog jag mig ner i soffan och kikade på ett gammalt avsnitt av "Lyxfällan". Det är så intressant och se hur folk kan ha det ekonomiskt. 

Har mått ganska bra idag, tills nu ikväll. Har haft lite ont i magen till och från hela dagen, men nu ikväll blev jag yr och fick lite huvudvärk. Usch. 

Men men, jag kämpar på och spelar lite klarinett i alla fall. 

Skriver igen om ett tag. So long! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0