Nya Tider

Hej och god kväll!
Nu har jag kommit hem till Tobias efter att ha varit på jobbintervju, rensat gamla videoband och varit på Kupolen med mamma. Fick en jättefin blå tröja av henne och så köpte jag en stickad (med "hål") tröja och ett ljusrosa linne.

När jag satt hemma och slängde massa videoband såg jag verkligen hur många inspelade band jag hade med serien "Nya Tider" och även "Skilda Världar". Men "Nya Tider", jag verkligen älskade den serien och jag tittade om och om igen. Jag tyckte jättemycket om karaktären "Anna" som var en av huvudrollerna. Ååh, jag vill se IGEN.

Nu är det strax dags för veckans avsnitt av Kenza och Tyra show.

Hoppas att ni haft en bra dag! :)

F**********n. Fanns ingen bild på nya tider. Skit skit skit.


Haha, ni får en bild på mig i stället. Kul va? Har jag och Pippi samma hårfärg? Detta är taget 2007 på Kims student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0