If you wanna be my lover

...you gotta get with my friends.

Haha, åh. Jag kollade nyss på sista avsnittet, säsong 4 av One Tree Hill och det bästa är såklart när de dansar till Spice Girls gamla hit, "Wannabe". Helt underbart.
Även om gruppen Spice Girls kanske inte var någon hit i sig, så är ju låt-texterna ganska bra. Om man tänker efter.

"Make it last forever, friendship never ends". Så sant. Är det ritkig, bra vänskap tar den aldrig slut.
Se bara som idag när jag mötte upp Sara på stan för en fika. Vi träffas sällan, hörs inte alls ofta och vi har varit vänner sen vi gick i 6an. Vi behöver inte träffas länge för att det ska kännas bra, utan bara hitta på något en kortis och byta lite ord med varandra så mår man kanon sen. Underbart.

 



Lyssna och njut ;)

Imorgon ska jag upp tidigt för besök hos läkaren. Önska mig lycka till :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0