Home again

Åh va skönt att vara hemma i vårt fina vardagsrum, den fina soffan och den stora tvn.
Som ni såg på mitt mobilinlägg så åkte jag buss istället för tåg hem. Det gick rätt hyffsat. Lyssnade på musik och smsade med en vän jag umgick med varje dag i Idre i vintras, Emma.

Efter jag kom hem till Borlänge så åkte jag till Mjälga och hade fiolträning. Trevligt. Vi var dock bara tre stycken, men det gick bra ändå. Haha.

Nu har jag precis ätit en stor och god laxpudding, mums, och tittar på One Tree Hill. Haha, ni tycker säkert att jag tjatar men jag lovar er - man kan aldrig få för mycket av serien One Tree Hill. Lovar!

Hörs kanske innan jag lägger mig, annars imorgon.


Haha, det är en bild på laxpuddingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0