1 oktober

Hej och god eftermiddag på er!
Idag har jag varit ute och gått och lunchat med min kära vän Hebbe. Mycket trevligt. Vi åt (som vanligt) på Coco Thai och den goda buffén är ju verkligen underbar. Mums.

När jag stod med honom på Sveatorget slog det mig "Helvete! Jag satt aldrig upp p-skivan när jag parkerade!!!" Jag sa hejdå till Hebbe ganska hastigt och sprang (gick fort) till bilen och jag var verkligen livrädd. och till min stora förvåning fanns det inte en skymt av någon lapp där. Tack och lov!
Jag måste nog köpa en lott!

Ska snart åka till Tobias igen för jag har både min klarinett och dator där. Blir nog där ikväll också för vi ska åka till Leksand tidigt imorgon.

Ha det bäst!
/AnnSo


Åh, jag älskar det fina höstvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0