Tack tack och åter tack! :)

Jag måste börja med att skriva ett STORT TACK till er alla som grattat mig på min födelsedag. Det har varit telefonsamtal, sms och en hög med facebook-gratulationer (114 stycken, för att vara exakt).
Jag är så oerhört tacksam för den uppvaktning jag fått idag, trots att jag "bara" fyllt 21. Ni är guld värda och jag ska försöka att gratta er när det är dags för er dag.

Tack även till mamma och pappa som grattat mig hemma, och till mina syskon som kom i helgen och ni andra som också gett mig presenter och sagt grattis. TACK.
Haha, det låter som att jag vunnit pris i "Idrottsgalan" eller så, men jag är bara så glad för att ni tagit er tid och sagt/skrivit grattis.

Ska snart lägga mig (är hos T), men ska nog läsa lite bloggar innan jag slumrar. Tobias sitter ändå och spelar tvspel med en kompis, så då roar jag mig med det jag tycker om - bloggar!

Tack för idag! Kramar till er alla. /AnnSo


Har på mig Tobias t-shirt som jag sover i varje gång jag är här :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0