Städning, julmust och pepparkakor.

Halloj!
Efter några dagars vila från bloggandet gör jag nu en "come back". De senaste dagarna har jag städat mitt rum. - Jaa, det tar flera dagar att städa det! Haha.

I måndags tog jag och Jenny en roadtrip upp till Insjön och Sågmyra för Jenny behövde en vinterjacka. Kvällen ägnades åt dansträning.

Igår var jag hemma hos min vän Daniel och kollade på tredje filmen i Twilight serien, alltså "Eclipse". Efter det hade jag som vanligt rep med Hemvärnet.

Visst är det härligt med snön?! Åh, jag blir så glad av snön och känner för julstämning dirket. Igår på repet fick vi spela massa jullåtar och det är så himla skoj. Älskar julstämningen.

Det som spelats medan jag sädat idag är såklart: Julsånger. Wiiiiie.

Sitter nu och äter pepparkakor och dricker julmust. Oh, ja. Mycket gott.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0