Ostbåge-kväll :)

Hej på er!
Nu har jag kommit hem från konserten i Dalasalen, Falun. Blev en bra konsert där vi spelade minst ett stycke av varje spelning vi haft under år 2010. Det var faktiskt roligt att få spela "Försvarsmaktens paradmarsch" inför publik, eftersom jag aldrig fick chansen att spela den innan jag gick ur uppställningen i Stockholm. Jag fick i alla fall sätta mig upp på en campingstol och se när kronprinsessparet åkte förbi. Generösa sjukvårdare, tycker jag.

Nog om tråkigheter. Sitter nu och lyssnar på Winnerbäck och äter ostbågar (chili, till och med). Mycket gott och trevligt. Sitter här i min "Sonbben" pyjamas och ska väl strax gå och lägga mig. Eller om jag känner mig själv så blir det nog datorn ett tag till men imorgon ska jag vara pigg för då jäklar blir det äventyr. Hoppla, hoppla. Taggad till max!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0