Mys-pys

Har nu haft en mys-kväll tillsammans med Tobias och nu är det dags att gå och lägga sig.
Tv-kvällar är väl de bästa kvällarna? Haha. Jag är verkligen ingen tv-människa, men när jag väl sätter mig och tittar på något intressant program känns det mycket rofyllt.
Vi tittade först på avsnitt 2 av Vampire Diaries som sändes på TV6, efter det "Lyxfällan" på 3an och sen satt vi i "The O.C" i DVDn. Länge sedan vi tittade på den serien nu, men guuud så bra. Vi började dock titta på den sämsta säsongen (men även den mycket bra) eftersom vi kände att vi sett de andra väldigt många gånger.

Jag vill också tacka till er alla som tagit er in idag på min blogg. Det är många fler än vanligt. Det gläder mig något oerhört. KRAM på er!

God natt, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0