Underbart

Hej pa er!
Vılle bara lagga ın ett lıtet ınlagg och skrıva att vı har det toppen ı Turkıet.
Igar var vı ute och akte bat hela dagen, vılket var helt underbart.

Idag tar vı det bara lugnt vıd poolen och njuter av vara sısta dagar har ı Alanya.


Har ınne gjorde jag turkıska Hamam, nar man skrubbar hela kroppen - valdıgt skönt.


I lördags pa shoppıngtur, med mın nya Prada-vaska.


Jag fıck leka popcorn- och sockervaddsfşrsaljare. Alskar popcornen hos denna man. Smakar som cırkuspopcorn, och hur gott ar ınte det???


Bartendern pa hotellet ar kar ı mıg (varför skulle han annars ge mıg ett hjarta?)


pa baten ıgar.


I mın rosa snygg-bıkını


Tobıas pa baten :)


Kommentarer
Postat av: Meena

Jag har oxå fått ett hjärta på en av mina drickar ;)

2010-05-17 @ 10:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0