Torsdag i Fågelsjö

Hej och god kväll!
Idag har jag guidat guiderna på Inlandsbanan (som jag skrev imorse). Det blev en snabbvisit för deras del och därför hann de tyvär inte se allt på gården, men de var väldigt intresserade och nöjda i alla fall.

Efter lunch ägnade jag och Kent (vaktmästaren) oss åt att sätta upp elstängslet till fåren som kommer om några veckor. Och precis när vi var klara och skulle gå in, började det spöregna. Vilken tur vi hade.

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket speciellt. Kollat på klänningar (jag vet att jag har så många), skrivit med Jenny på msn och sen tagit promenad med mamma. Vi gick ner till stationen och vände.

Nu är jag himlans hungrig. Vi hörs kanske senare!
/AnnSo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0