Pandan AnnSo

God kväll!
Har suttit och spelat kort med mamma en stund nu efter vi käkade. Bella & Tyra show hann inte ladda klart och när det gått hälften så hoppade internet ur. Typiskt. Så det blev kort i stället.

Jag har precis kollat på tillkännagivelsen för det kommande svenska barnbröllopet. En flicka som är 14 och pojken 15. De gifter sig i Stockholm den 26 maj.
Tillkännagivelsen för media finns på youtube, sök på - Det barnsliga bröllopet.

Nu tillbaka till mig. Jag ser ut som en panda runt ögonen efter min Turkiet-semester. Haha, hemskt ser det ut. Jag är alldeles vit runt ögonon.

Nej, sovdags nu. Godnatt!
/AnnSo


Ser ni hur vit jag är? Haha, snyggt! Perfekt solbränna på semestern ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0