Bohem-guidning

Hej på er!
Nu har jag kommit hem efter ännu en dag på gammelgården.

Började dagen med en två guidningar med en grupp på 30 personer från Bäckedals folkhögskola, Sveg. Deras lärare guidade runt i stora huset och jag guidade runt i smedja, snickarbod, mathärbre och drängstuga.
De som kom till gården såg ut, ja, hur ska man säga? Långt hår, stora pösiga byxor, risigt hår, stora tjocka stickade tröjor, fjällräven-ryggsäckar - jaa, lite speciell stil. Bohemiskt.
Jag skulle nog aldrig kunna klä mig sådär. Nej nej, det känns inte riktigt rätt.
Men jag imponeras av de människor som klär sig så och faktikst vågar och inte bryr sig om mode hit och dit.
En kille gick till och med barfota. Huh.

Nu ska jag vila lite, tror jag. Är så himla slut i huvudet. Hörs senare!
/AnnSo


Jag, på promenad till jobbet imorse :)


Kommentarer
Postat av: neli

Hej sööt :D



Hihi ännu en lång och härliga kommentar :D Va roligt!



Ja, verkligen. Det är samma med mig! Jag vill se så mycket i USA. Jag vill se Johnny Depps hus haha. Är helt besatt av honom :P Och jag vill till Miami Ink och tatuera mig haha. Sen se hollywoodskylten och gå på Walk of fame.. Gud det finns så mycktet i USA. Sen ska vi inte glömma N.Y också. Massa kärlek till USA ♥



Hihi ooh va härligt att ni kan träffas så mycket. Distans är verkligen så jobbigt och jag vill verkligen att ingen ska gå igenom det för det var så tufft :( Känner folk som fortfarande har distansförhållande och jag förstår inte hur dem orkar? Men visst, om man vill och tror på sitt förhållande då går det.



Ja gud, jag kan tänka mig att du var lite rädd i början. Det är ju ändå ett stort steg i livet att flytta ut och bo tillsammans med sin pojkvän :) Men snacka om att det är härligt.. Som du säger, tänk va mysigt att laga mat tillsammans, leva tillsammans osv.. Så underbart! :) Det är livet.. Men tyvärr måste man ha pengar till lägenhet.. Buhu! Haha va gulligt att det skiljer så lite mellan er :D Inte ofta man gör det med sin partner! :)



Haha, ja men det är ju så. Dem flesta av mina läsare som jag har är kortsvariga, men det finns några som är helgalna och skriver långa kommentarer... Du är en av dem hihi :D Roligt med såna! ッ ♥



Haha, ja folk brukar bli lite chockade ibland när jag säger att jag inte har facebook, men jag känner inte att det är min grej. Blogg är mer JAG :D Haha. Aaaw, tack så mycket hihi. Va gulligt du är. Bilden på dig är också söt, som du tog idag på väg till jobbet :D Ser ut som att ni har haft härligt väder idag? :) Här i Jönköping har det regnat hela dagen. Så tråkigt, men samtidigt mysigt hihi. Aaw, va gullig du är. Blir så glad :) Tackdesamma tjejen! :)



Ta hand om dig gullunge ♥

PUSS sötsak ッ ♥



2010-05-25 @ 17:32:39
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: JUIICY

sv: ja det var det verkligen! yes yes, hur har din dag varit då ?

2010-05-25 @ 19:49:28
URL: http://juiicys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0