Allaroundannso 1 år

Grattis min blogg som fyllde 1 år igår.

Detta år med bloggande har varit grymt roligt och jag har kommit in i en ganska rolig värld - bloggvärlden.

Allt började med att jag läste i en tidning (tror att det var VR) om 3 unga, framgångsrika tjejer och en av dem var (då) 18åriga Kenza som hade blivit förmögen på sin blogg.
Det lät så enkelt att bli storbloggare, så tanken var väl att jag skulle bli rik. Haha, men jag kan ju berätta att det sket sig väldigt rejält. Haha.
Jag började blogga på natten till den 20 maj och sen dess har jag skrivit nästan varje dag (så när som på några veckor, då jag verkligen inte orkat med i vinter).
Bloggen har blivit som en stor del i mig och mitt liv. Jag skriver nog upp allt jag gör i denna, fina blogg. Tar kort och grejar.
Jag hoppas att bloggen har lite fler läsare om ett år till eller varför inte, vara superkänd. Okej, kanske inte men man kan väl drömma lite.

På det här året har jag hunnit skrivit 733 (734 med detta) inlägg och jag blir så glad av att skriva inlägg och de få, men fina kommentarer jag får om min blogg.
Nu har jag ju även fått till en trevlig och snygg (enligt mig) design.

Det märks, om man kollar längst bak i arkivet, att jag var helt kass på detta med bloggandet i början. Jag fattade inte ens hur man laddade upp en bild. Haha, helt blåst. Men efter att jag testat mig fram med olika saker så lärde jag mig och bloggen blev bättre och bättre (tycker jag i alla fall).

Oj, va långt inlägget blev men - GRATTIS PÅ 1ÅRS DAGEN ALLAROUNDANNSO.BLOGG.SE


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vad skönt då :)

Jag ska , spela match, grilla och swola lite om det blir bra väder :D

2010-05-22 @ 08:05:28
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0